reede, 11. jaanuar 2013

Lubadused

Lubadused. Ja kokkuvõtted. Ja plaanid. Ja ...

Tegelikult on nii, et pool jaanuari varsti läbi, a ikka veel ei saa pühadepohmelusest (heas mõttes ikka) ja koolivaheajast (mis oli väägagi mõnus ja möödus peamiselt lauamänge mängides ja süües) välja.

Detsembris jõudsin lõpetada kaks salli. Kingiks. Pilte pole.

Ning toota karbitäie pooleliolevat nodi. Pildid on. Needsamad siin.


Lugu järgmine.
Too "Aqua" kott on ligi paar aastat Pinterestis ringi liigelnud ja "populaarsust kogunud". Mistap on selle aja vältel mitu(kümmend) head inimest mulle kirjutanud ja selle mustrit soovinud. Ja ma olen alati viisakalt vastanud, et mida pole, seda pole. Ja ei tule.

Aga nüüd siis millalgi novembris-detsembris muutsin suunda ja lubasin, et tuleb.
Tulebki.
Loomulikult mitte täpne koopia, see poleks ratsionaalne, sest originaalil on iga detail erinev ja kes  jaksaks seda kõike üles kirjutada või järgi teha.

Aga midagi sarnast.

No hakkasin aga hooga pihta ja heegeldasin ja kribasin ja.
Siis jälle kahtlesin ja kõhklesin.
Ja polnud rahul. Ja tellisin uut lõnga.

Ja igaks juhuks tegin ikka mitu erinevat kotipõhja.


Ja jälle olin rahul.

Seejärel pakkisin asjad kenasti karpi ja läksin jõuluvaheajale, mõeldes, et uuel aastal uue hooga. Uuel aastal mõtlesin, et ahh, koolivaheaeg saab läbi, küll siis.

Sai läbi.

Ja ma tegelen kõige muu kui selle kotiga.

No krt ma ei teagi, mis mind eemale hoiab.

Kartus?
Et ei tule piisavalt sarnane? Et ei täida nõudliku publiku ootusi?
Lihtsalt laiskus?
Et peab keskenduma liigselt? Etappe üles pildistama? Märkmeid tegema?

Niiti ja nõela käes hoidma?

Nomaitea.

***

Aga muidu läheb hästi, tänan küsimast.

Teilegi seda kõike kõige paremat!
Homseks ja ülehomseks. Ja tulevasteks nädalateks ja kuudeks :)






2 kommentaari:

  1. Vahel mõni asi lihtsalt peabki oma õiget aega ootama. Mina olen lähtunud sellest, et kui pole õiget tunnet, siis lihtsalt pole ja midagi pole samas katki ka. Ilmselt on vaja aega laagerdumiseks:)

    VastaKustuta
  2. Täpselt nii!

    Paraku mul jäävadki mõned(?) asjad laagerduma ja õiget aega ootama :)
    Et kui kohe ära ei tee, siis ununevad, uued asjad tulevad peale ja side nende poolikutega kaob.

    Seda kotti see ei puuduta - selle juhendi teen kindlasti valmis.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...